


„Szanujesz swój czas? Jeśli tak, to kup sobie tę kurso-książkę. Dzięki niej:
- o 50% skróciłam czas przygotowania swoich zajęć,
- o 70% podniosłam ich efektywność i zaangażowanie grupy,
- o 80% podkręciłam swoją satysfakcję – na lekcji stoję i uśmiecham się sama do siebie „Kurde, to naprawdę działa”.



„Szanujesz swój czas? Jeśli tak, to kup sobie tę kurso-książkę. Dzięki niej:
- o 50% skróciłam czas przygotowania swoich zajęć,
- o 70% podniosłam ich efektywność i zaangażowanie grupy,
- o 80% podkręciłam swoją satysfakcję – na lekcji stoję i uśmiecham się sama do siebie „Kurde, to naprawdę działa”.



szerokim łukiem,
bo masz już dość tego, że:
Chciałabyś w końcu przejść na tę drugą stronę –
tam gdzie nie słychać jęków?

Co otrzymujesz?

wypchana po brzegi kreatywnymi pomysłami jak rozkochać ich w pisaniu

Każdego miesiąca dostaniesz ode mnie:
a) praktyki na podkręcenie produktywności* które pomogą Ci na stałe wdrożyć pomysły z tej książki, rozkładając całą robotę na step-by-step, wykonalny plan działania
b) narzędzia kreatywne*
którymi rozmnożysz pomysły z książki do potęgi entej, karmiąc swego Kreatywnego Zwierza i kreując swoje własne nie-z-tej-ziemi zadania (nie tylko z pisania)!
*są to narzędzia i praktyki, z którymi pracuję na co dzień, i dzięki którym powstały między innymi pomysły do tej kurso-książki.

Co otrzymujesz?

wypchana po brzegi kreatywnymi pomysłami jak rozkochać ich w pisaniu

Każdego miesiąca dostaniesz ode mnie:
a) praktyki na podkręcenie produktywności* które pomogą Ci na stałe wdrożyć pomysły z tej książki, rozkładając całą robotę na step-by-step, wykonalny plan działania
b) narzędzia kreatywne*
którymi rozmnożysz pomysły z książki do potęgi entej, karmiąc swego Kreatywnego Zwierza i kreując swoje własne nie-z-tej-ziemi zadania (nie tylko z pisania)!
*są to narzędzia i praktyki, z którymi pracuję na co dzień, i dzięki którym powstały między innymi pomysły do tej kurso-książki.

Zobacz co znajdziesz
w każdym rozdziale

Jak pisać w klasie bez poczucia, że marnujesz na to połowę zajęć (4 proste zasady!)
Pokażę Ci moje 4 Golden Rules, dzięki którym:
- już nigdy nie zmarnujesz lekcji zadaniem z pisania
- pożegnasz wyrzuty sumienia, że piszecie za mało
- płynnie połączysz je z innymi skillami, wiec nie zauważą nawet, że to pisanie

A gdybyś już nigdy nie musiała ich zmuszać do pisania?
Dostaniesz jedno nie-kosztujące-nawet-minuty-twego-przygotowania narzędzie, które:
- sprawia, że rękawy same zakasują się do pisania… więc Ty już nie będziesz musiała stawać na rzęsach, wymyślając Bóg wie co
- ekspresowo generuje pomysły o czym mają pisać… więc jak oni piszą, Ty spokojnie siedzisz i pachniesz, popijając starbucksową kawkę
- pomaga sprawnie zaplanować ich pracę, co skraca czas pisania o 50%
- trafnie mierzy ich postępy, bo widać czarno na białym, co umieją, a co powinni jeszcze poćwiczyć

Minuta ciszy dla cyferek w dzienniku- czyli jedyna ocena, której pozwoliłam zostać w mojej klasie
Poznasz drugie must-have narzędzie, dzięki któremu:
- wyeliminujesz (nawet do zera!) sprawdzanie ich prac = zyskując 4 bonusowe godziny tylko dla siebie
- nie będą już popełniali w kółko tych samych błędów
- będą wymieniać się wzajemnie swoimi pomysłami, więc pożegnasz stanie pod tablicą i wymyślanie za nich
- często będą kończyć lekcję z poczuciem „O, kurde! Całkiem niezły jestem z tego pisania.”

7 gotowych przepisów jak nie zanudzić ich na śmierć egzaminacyjnym pisaniem
Tu czekają na Ciebie:
- 4 magiczne pytania, którymi zbudujesz całe zajęcia (nie tylko z pisania), bez sekundy przygotowania
- 3 pamięciowe podkręcacze, dzięki którym już nigdy nie będziesz musiała przypominać, że „w rozprawce nie używamy you”
- 3 konkretne schematy (rozprawka, list i artykuł), dzięki którym uczniowie będą wiedzieli co/ gdzie pisać oraz jak budować solidne argumenty (i to bez grama Twojej pomocy, w 2x krótszym czasie!)
- 5 łapaczy dodatkowych punktów, czyli moje autentyczne patenty na dodatkowe punkty za formę, treść, bogactwo językowe i poprawność
- 2 super-produktywne praktyki jak przy okazji egzaminacyjnego pisanie sprytnie powtórzyć słówka czy coś z gramatyki

Najbardziej wciągające zadanie świata, którym ogarniesz i gramę, i słówka
Tu przygotowałam Ci 11 tematów do storytellingu, które są:
- pasujące-do-wszystkiego i ready-to-take więc zawsze pod ręką będziesz miała tzw. zadania na szybko
- na tyle zmyślne, że na luzie wyczarujesz z nich kolejne
111 zadań na pisanie - szalenie pobudzające kreatywność, więc pomysły same będą się im sypać z rękawów, a na sygnał „time is over” będą krzyczeć „Nie! Proszę Pani, jeszcze chwilka!”

Bo kto powiedział, że nie możesz dać im czegoś więcej niż tylko angielski?
Tu poznasz 6 zadań coachingowych, dzięki którym będziesz z łatwością zmieniać ich nastawienie.
Moja osobista kolekcja budujących zadań, którymi:
- w szaro-bure dni, rozbudzisz w nich poczucie „O jacie, ja to jednak mam fajnie w życiu!”
- przy tekstach typu „Ja to się tego nigdy nie nauczę.”, dasz im świadomość, że „Skoro nauczyłem się tamtego, to i z tym sobie poradzę.”
- przy wszelkich momentach zwątpienia, sfokusujesz ich na tym, co im wychodzi „O i to umiem, o i to ogarniam!”
- przy postawie „A co ja tam mogę?”, dasz im siłę brania sprawy w swoje ręce

Jeden czyta co napisał, reszta robi co chce? Try this.
Tu czeka na Ciebie kupa (bo trudno zliczyć ile ich tam jest) pomysłów, jak prezentować to, co napisali.
Pomysły, którymi:
- podkręcisz ich kreatywność do potęgi entej (bo „normalnie” nie będzie)
- rozhulasz ich pamięć na 4 fajery (tak, żeby prezentując, jeszcze więcej zostało im w głowach)
- zintegrujesz ze sobą grupę (bo nic tak nie scala, jak wspólne walenie głupa 🙂

tego nie znajdziesz w innych książkach:

Fura klasoumilaczy
czyli moje chytre pomysły na to, jak uprzyjemnić im pisanie tak, żeby siłą ich trzeba było od niego odrywać
Masa autentycznych zdjęć z lekcji
z mojej szkoły, żebyś miała obraz jak dane zadanie realnie wygląda w praktyce


Coaching Coffee Breaks
czyli sprytne pytania, które pomogą Ci skutecznie testować i wdrażać te pomysły, tak żeby nie skończyło się jedynie na czytaniu (tak, tak bo tej książki się nie czyta, tylko się ją robi)
Magic in the Air / Pamięciowe Haki / Motivation Tip
moje wskazówki, co na nich działa w danym zadaniu, żebyś mogła tę zasadę wykorzystać w swoich zadaniach, nie tylko z pisania


Mailowy mentoring
w którym znajdziesz multum dodatkowej inspiracji prosto z mojej klasy. Oraz step-by-step plan jak płynnie wdrażać pomysły z tej książki, tak żeby na stałe zagościły w Twojej klasie, uwalniając masę Twego czasu i energii.

Fura klasoumilaczy
czyli moje chytre pomysły na to, jak uprzyjemnić im pisanie tak, żeby siłą ich trzeba było od niego odrywać

Masa autentycznych zdjęć z lekcji
z mojej szkoły, żebyś miała obraz jak dane zadanie realnie wygląda w praktyce

Coaching Coffee Breaks
czyli sprytne pytania, które pomogą Ci skutecznie testować i wdrażać te pomysły, tak żeby nie skończyło się jedynie na czytaniu (tak, tak bo tej książki się nie czyta, tylko się ją robi)

Magic in the Air / Pamięciowe Haki / Motivation Tip
moje wskazówki, co na nich działa w danym zadaniu, żebyś mogła tę zasadę wykorzystać w swoich zadaniach, nie tylko z pisania

Mailowy mentoring
w którym znajdziesz multum dodatkowej inspiracji prosto z mojej klasy. Oraz step-by-step plan jak płynnie wdrażać pomysły z tej książki, tak żeby na stałe zagościły w Twojej klasie, uwalniając masę twego czasu i energii.
„249 zł za e-booka, to chyba przesada?”
To nie jest cena za e-booka, tylko za:
Na ile to wyceniasz?
„249 zł za e-booka, to chyba przesada?”
To nie jest cena za e-booka, tylko za:
Na ile to wyceniasz?
Kup kurso-książkę i zgarnij

dzięki którym zamienisz notowanie „na odpierdziel”
w kreowanie notatek w stylu patrzcie-i-podziwiajcie
49zł 0 zł


Od 14 lat będąc Panią od angielskiego przewracam do góry nogami szkolne normy i konwenanse. Od lat 12 prowadzę prywatną szkołę językową Supreme, w której codziennie testuję swoje najdziksze pomysły. Od lat 4 jako coach i trener mam przyjemność towarzyszyć także w rozwoju innym nauczycielom.
Napisałam tę książkę z chęci podzielenia się swoimi od lat testowanymi pomysłami, które sprawiają, że jestem najszczęśliwszym nauczycielem, którego znam. (Serio!)
Wiem jak w tym zawodzie, na co dzień możesz czuć się samotna. W szczególności jak chcesz czegoś więcej i jesteś jedyna, której przeszkadza to skostniałe i schematyczne podejście do nauczania.
To był mój główny powód dlaczego postanowiłam pójść własną drogą i otworzyć swoją szkołę. Tą książką chcę dać Ci odwagę, że tak można, że nie jesteś jakaś „dziwna”, wręcz przeciwnie wyjątkowa.
Kochana, obiecaj mi jedno: z tą książką, czy bez niej, nie zmieniaj się. Bądź kolorowym ptakiem w tym edu szaro-burym świecie. I bądź z tego cholernie dumna.
Bo świat potrzebuje takich nauczycielskich freaków jak Ty!


Od 14 lat będąc Panią od angielskiego przewracam do góry nogami szkolne normy i konwenanse. Od lat 12 prowadzę prywatną szkołę językową Supreme, w której codziennie testuję swoje najdziksze pomysły. Od lat 4 jako coach i trener mam przyjemność towarzyszyć także w rozwoju innym nauczycielom.
Napisałam tę książkę z chęci podzielenia się swoimi od lat testowanymi pomysłami, które sprawiają, że jestem najszczęśliwszym nauczycielem, którego znam. (Serio!)
Wiem jak w tym zawodzie, na co dzień możesz czuć się samotna. W szczególności jak chcesz czegoś więcej i jesteś jedyna, której przeszkadza to skostniałe i schematyczne podejście do nauczania.
To był mój główny powód dlaczego postanowiłam pójść własną drogą i otworzyć swoją szkołę. Tą książką chcę dać Ci odwagę, że tak można, że nie jesteś jakaś „dziwna”, wręcz przeciwnie wyjątkowa.
Kochana, obiecaj mi jedno: z tą książką, czy bez niej, nie zmieniaj się. Bądź kolorowym ptakiem w tym edu szaro-burym świecie. I bądź z tego cholernie dumna.
Bo świat potrzebuje takich nauczycielskich freaków jak Ty!



Ściągnij sobie
przykładowy rozdział 5
„Najbardziej wciągające zadanie świata, którym ogarniesz i gramę, i słówka”
„A co jeśli okaże się, że ta kurso-książka nie jest jednak dla mnie?”

Wiem, że ta kurso-książka – a dokładniej, prezentowany w niej classroom lifestyle – nie jest dla wszystkich. Bo nie każdy chce zmieniać świat (co jest totalnie ok!).
Więc jak po 14 dniach okaże się, że to zupełnie nie Twoja bajka, pisz: [email protected].
„A co jeśli okaże się, że ta kurso-książka nie jest jednak dla mnie?”

Wiem, że ta kurso-książka – a dokładniej, prezentowany w niej classroom lifestyle – nie jest dla wszystkich. Bo nie każdy chce zmieniać świat (co jest totalnie ok!).
Więc jak po 14 dniach okaże się, że to zupełnie nie Twoja bajka, pisz: [email protected].

Zobacz co o tej kurso-książce mówią ci, którzy już z nią pracują:


„Myślałam, że jestem już taaaaaka super… a ta kurso-książka dała mi nowe odpowiedzi na pytanie „Co jeszcze mam zrobić, żeby ich zaskoczyć?” Z nią czuję, że się rozwijam, doświadczam czegoś nowego, mam w sobie ogrom ciekawości i chcę więcej. Podoba mi się w niej to, że to nie jest jeden, sztywny szablon, ale wszystko mogę zrobić po swojemu. Jedno ćwiczenie mogę dopasować do każdego tematu, bawię się, modyfikuję i zmieniam. Dzięki czemu łapię to flow. Daje mi ona poczucie dobrze wykorzystanego czasu. Nauczyłam się nim zarządzać, przez co uczniowie szybciej pracują.

(uczę grupowo i indywidualnie klasy 4-8 SP, prowadzę też zajęcia z dorosłymi w firmach)


„Ta kurso-książka jest zaje*ista, ma wszystko to, czego potrzebujesz, żeby uczniowie wyszli z twojej lekcji z poczuciem „Ale było fajnie!”. We mnie zaszczepiła ona wiarę w siebie. Daje mi dużo spokoju, że powolutku, nie od razu trzeba wymiatać. Bez niej nie potrafiłabym zajęć ułożyć…To by mi 6 lat, a może i 10 zajęło, żebym miała sama do tego dojść, i to by było w towarzystwie wielkiej frustracji. Z nią czuję się pewniej bo wiem, że jak coś nie wypali, mam zawsze coś w zanadrzu. Inspiruje i daje kopa do działania!

(uczę grupowo i indywidualnie klasy 4-8 SP, licealistów i dorosłych)

Zobacz co o tej kurso-książce mówią ci, którzy już z nią pracują:

„Myślałam, że jestem już taaaaaka super… a ta kurso-książka dała mi nowe odpowiedzi na pytanie „Co jeszcze mam zrobić, żeby ich zaskoczyć?” Z nią czuję, że się rozwijam, doświadczam czegoś nowego, mam w sobie ogrom ciekawości i chcę więcej. Podoba mi się w niej to, że to nie jest jeden, sztywny szablon, ale wszystko mogę zrobić po swojemu. Jedno ćwiczenie mogę dopasować do każdego tematu, bawię się, modyfikuję i zmieniam. Dzięki czemu łapię to flow. Daje mi ona poczucie dobrze wykorzystanego czasu. Nauczyłam się nim zarządzać, przez co uczniowie szybciej pracują.

(uczę grupowo i indywidualnie klasy 4-8 SP, prowadzę też zajęcia z dorosłymi w firmach)

„Ta kurso-książka jest zaje*ista, ma wszystko to, czego potrzebujesz, żeby uczniowie wyszli z twojej lekcji z poczuciem „Ale było fajnie!”. We mnie zaszczepiła ona wiarę w siebie. Daje mi dużo spokoju, że powolutku, nie od razu trzeba wymiatać. Bez niej nie potrafiłabym zajęć ułożyć…To by mi 6 lat, a może i 10 zajęło, żebym miała sama do tego dojść, i to by było w towarzystwie wielkiej frustracji. Z nią czuję się pewniej bo wiem, że jak coś nie wypali, mam zawsze coś w zanadrzu. Inspiruje i daje kopa do działania!

(uczę grupowo i indywidualnie klasy 4-8 SP, licealistów i dorosłych)